fbpx Skip to content
Ring oss for en hyggelig prat. Stavanger: 51567310 - Sandnes: 51662184

Hvorfor velge Skagen Trafikkskole?

• Vi skal være best på service og trivsel. På Skagen Trafikkskole jobber det 20 engasjerte trafikklærere som alle er opptatt av at du skal få en god og grundig opplæring. Vi skal stå på for at du skal oppleve godt utnyttede teori- og kjøretimer. Sammen blir vi gode!
  • Hos oss får alle elever gratis tilgang til teorifilm.no (verdi kr 3000,-)
  • Vi tilbyr frivillige live-streamede digitale teorikurs med fornøydgaranti og beståttgaranti
  • Last ned TABS-appen hvor du bl.a kan booke time direkte inn i din lærers kalender, loggføre øvelseskjøring, følge med på progresjon i opplæringen, sende melding til trafikkklærer, hente kontoutskrift m.m
  • Betjent kontor som er tilgjengelig for deg og dine spørsmål
  • Meget konkurransedyktig pris
  • Ingen ekstra bompengegebyr
  • Ikke ekstra gebyr for sms varsling
  • Gratis ledsagerkveld

Fraværsgrense eller jobb?

Vi forsøker å være så fleksible som mulig. Sett deg ned sammen med oss og planlegg fremdriften. Utnytt fritimene dine. Kanskje har du en dag du starter litt seinere eller slutter litt tidligere? Er du en morgenfugl klarer vi kjøretimen før skolen begynner. Det er også en god idé å starte trafikkopplæringen tidlig, gjerne fra 16 år på klasse B. Tenk også igjennom hvilket utbytte du ønsker å ha av kjøretimen. Er du klar for å jobbe effektivt etter en lang dag på skole eller jobb? Hvordan er trafikkbildet? Kjøretimene i ettermiddagstrafikken kan sette en del begrensninger på øvingsområder og effektiviteten i timen. Kjøretimer seint om kvelden gir mindre muligheter for å trene på effektiv samhandling og trafikkavvikling. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen!